Multimedia

Totem LCD – Przyszłość reklamy

Totemy LCD

Totem  LCD to wolnostojący monitor reklamowy umieszczony w obudowie pozwalającej na prezentowanie treści bez potrzeby montowania ekranów do sufitu lub ściany. Totemy reklamowe często na obudowie mają umieszczone dobrze widoczne i czytelne logo firmy.

To właśnie dlatego w totemy najczęściej inwestują stacje benzynowe oraz salony samochodowe.  Są monumentalne, przyciągające i zachęcają do odwiedzenia reklamowanej firmy. Mogą być praktycznie w dowolny sposób spersonalizowane. Totemy LCD są więc sposobem na przyciągnięcie do siebie nowych klientów i podnoszą prestiż każdej  firmy. Inwestycja w taką reklamę, to inwestycja w przyszłość.
Totemy reklamowe wzbogacają wygląd przestrzeni, w której się znajdują, często są określane mianem mebli reklamowych, ponieważ kształty obudowy mogą przybierać najróżniejsze formy.

Korzyści jakie daje wykorzystanie totemów lcd

Totemy, to jeden z najlepszych sposobów na zareklamowanie swojej firmy. Są one jedną z wiodących form oznakowania przedsiębiorstw, które mają przyciągać uwagę i zapadać w pamięć. Totemy podkreślają wizerunek oraz prestiż danego biznesu. Nowoczesny totem/ekran dotykowy LED to innowacyjny sposób prezentacji treści reklamowych. Według niezależnych badań reklama na totemach z ekranami LED jest kilkaset razy skuteczniejsza niż na zwykłych totemach.

Jak prosto zarządzać wyświetlanymi informacjami?

Reklamy na cyfrowych totemach LED można zmieniać bez wychodzenia z biura, a treści na nich prezentowane dopasować do dnia / okazji / sytuacji za pomocą oprogramowania Digital Signage.
Totemy digital signage są przyszłością reklamy także dlatego, że zwiększają sprzedaż, wzmacniają przekaz marki, przekazują użyteczne informacje. Ekrany lcd prezentują ofertę, reklamę, mapę a także rozrywkę z o wiele większą siłą przekazu niż tradycyjne nośniki reklamowe.
Wnętrza wyposażone w tego typu ekrany, kojarzą się z miejscami prestiżowymi, nadają elegancji oraz pomagają wytworzyć atmosferę luksusu.  Przestrzenie w których są oferowane prestiżowe marki przywiązują dużą uwagę do wystroju, totem reklamowy w takich przestrzeniach jest dzisiaj standardem.

Przykłady wykorzystania ekranów i monitorów reklamowych lcd na targach można obejrzeć tutaj:

Homepages – EXPO XXI

Totemy digital signage pomagają także w podnoszeniu pozytywnych doświadczeń klientów (customer experience).
Możemy sami ustawić godziny aktywności, przypisać konkretne spoty do czasu, w którym mają być wyświetlane, zlecić automatyczne uruchamianie, wyłączanie według parametrów zdefiniowanych przez użytkownika. To wszystko czyni totem bezobsługowym.
Totem LCD w sposób idealny zastąpi rollupy, pozwalając na umieszczenie znacznie większej ilości treści w bardzo atrakcyjnej formie.
Przyciągnie również klientów na Twoje stoisko targowe.

Powrót do listy